
Vi har dessverre fremdeles problemer med vårt kontaktskjema
Dersom du skal sende inn en sak til oss, må du i stedet benytte vår e-postadresse: post@forbrukereuropa.no.
Det er fint om følgende opplysninger inngår i oversendelse per e-post:
- Personlig info: Fullt navn, hvilket land du bor i, e-postadresse
- Info om saken: Selgers navn, land, eventuell nettside
- Hva saken gjelder og hva som har skjedd i saken
- Betalingsmåte for kjøpet / tjenesten
Dersom du har filer å legge ved, for eksempel ordrebekreftelse og korrespondanse med selger, ønsker vi at du sender inn dette som én samlet PDF-fil.
Vi ber om at du bekrefter å ha lest vår personvernerklæring og samtykker til at Forbruker Europa kan benytte og lagre opplysningene som forklart i personvernerklæringen
English:
We are sorry to announce that we have some techinal issues with our contact form.
You can still send a complaint, but please send it by email to post@forbrukereuropa.no
We need this information to handle your complaint
- Your full name, the country you are currently staying in and email adress
- Information about your case: Traders name, country and website
- Describe your problem, and what has happened to cause the problem
- Please tell us about what payment method you used for the purchase