Kontakt oss
Du kan ringe oss eller bruke kontaktskjemaet under om du ønsker å komme i kontakt med oss. Har du allerede en pågående sak hos oss, må du svare på siste e-posten du fikk fra din saksbehandler. Sakene vil bli behandlet i den rekkefølgen vi mottar dem.
- Du kan kontakte oss på telefon: 990 991 38. Vi har telefontid tirsdag og torsdag klokka 10.00–14.00.
- Vi behandler henvendelser om grenseoverskridende forbrukerkjøp, fra personer bosatt i Norge.
- Bor du i et annet land i EU/EØS, må du kontakte ditt lokale ECC-kontor.
- For henvendelser om kjøp fra næringsdrivende utenfor EU/EØS vil vi kun kunne tilby veiledning ettersom nettverket vårt opererer i EU/EØS.
- Har du en klage mot en konkret selger, er det en forutsetning at du har klaget skriftlig til selgeren, før du kontakter oss.
- Ønsker du å klage på en næringsdrivende i Norge må du kontakte Forbrukertilsynet.