Kontakt oss

Du kan ringe oss eller bruke kontaktskjemaet under om du ønsker å komme i kontakt med oss. Har du allerede en pågående sak hos oss, må du svare på siste e-posten du fikk fra din saksbehandler. Sakene vil bli behandlet i den rekkefølgen vi mottar dem.
  • Du kan kontakte oss på telefon: 990 991 38.
    Vi har telefontid mandag, tirsdag, onsdag og fredag klokka 10.00–14.00.
  • Vi behandler henvendelser om grenseoverskridende forbrukerkjøp, fra personer bosatt i Norge.
  • Bor du i et annet land i EU/EØS, må du kontakte ditt lokale ECC-kontor.
  • For henvendelser om kjøp fra næringsdrivende utenfor EU/EØS vil vi kun kunne tilby veiledning ettersom nettverket vårt opererer i EU/EØS.
  • Har du en klage mot en konkret selger, er det en forutsetning at du har klaget skriftlig til selgeren, før du kontakter oss.
  • Ønsker du å klage på en næringsdrivende i Norge må du kontakte Forbrukertilsynet.

Klikk her for pressehenvendelser

    Din informasjon

    Informasjon om selgeren

    Din henvendelse


    captcha

    Du kan også ringe oss
    99 099 138

    Telefonen er åpen 10.00-14.00, mandag og tirsdag.

    For pressehenvendelser, send e-post til Forbruker Europa, Postadresse: Postboks 2862 Kjørbekk, 3702 Skien